gyvosios sienos

Šitą nuorodą gavau prieš kelias dienas, ir, nors apie vinilinius sienų "lipdukus" (vinyl skins) buvau girdėjus, tokių puikių jų nuotraukų ir e-commerce junginio nebuvau mačius.
Svetainėje, išsirinkus piešinį, galima kaitalioti tiek sienos, tiek ornamento spalvas, ir taip išsirinkti geriausiai tinkantį derinį. Po to užsakome, sumokame, ir po kelių dienų gauname siuntinėlį.
Nors įsivaizdavau, kad užklijavimas gali būti, bent jau man, sudėtingiausia dalis, paskaičius instrukcijas ir pažiūrėjus video, ir tai atrodo visai lengva :)
Šis interjero pagyvinimo būdas man be proto patinka, nes yra netradicinis, spalvingas, efektingas, "neįrėmintas", pritaikomas bet kokio stiliaus interjere (net ir ofisuose!), ir taip greitai išgaunamas.

Nors gavosi panašus į reklaminį įrašas, bet su svetaine manęs niekas nesieja, aš tiesiog negaliu atsispirti tokiems įdomiems "padizaininimams". Jei kas turit netradicinių interjero dekoravimo pavyzdėlių, mielai ir juos aprašysiu.
O šiaip tai išsirinkau šitą svajingą augalinį motyvą miegamojo pagyvinimui, puikiai tiktų ant mano švelniai persikinės sienos :) Dabar tik reikia approvinimo iš šeimos galvos :) 100 eurų nesimėto, bet taip noriu, taip noriu... :)
Su tokiu grožiu tikrai neįmanoma nieko pridarkyti, čia būtų vienas tų mano padizaininmų, kuriais didžiuočiausi :)

O kada nors, kai turėsiu malonumą dekoruoti kampelį mažam žmogeliukui, tikrai sukursiu jam ką nors tokio žaismingo ir spalvoto, kaip šitie mieli išdykėliai paukšteliai...

O gal kas nors iš jūsų jau yra išbandę šitą grožį savo namuose? Mielai parodyčiau nuotraukytes visiems, čia užklystantiems :)
Arba pakomentuokite, kur pirkote, kaip "užsilipdė", kokie bendri įspūdžiai?
P.S. Visai neseniai pridėjau dešinėje mano skaitomų blogų sąrašėlį - daugumos temos panašios į tas, kuriomis čia rašysiu, bet gal rasit mano mėgstamiausiuose ir sau ką nors naudingo :)

Visų paveikslėslių (c) MiraEnTuInterior

3 po to ėmė ir dar prikomentavo:

Anonymous said...

He he, tu tai sugebėtum ir šitą sudarkyt ;) Sugalvosi ant vonios lubų palidpyt, ir teks po to lauk lupti 100 eurų :)

Namų Darkytoja said...

Eik geriau kreivų sausainių kept :P

Anonymous said...

Jie ne kreivi. Tiesiog kiekvienas jų yra unikalus ;) Pabandyk tu tokius pagaminti, čia tau ne vienodus atštampuoti ;)

Post a Comment

Rėžk drąsiai!

Blog Widget by LinkWithin
Search Engine Submission - AddMe