Ir aš, ir aš bėgu Blogatone

Aš daugiausiai skaitau kulinarinius, rankdarbinius ir visokius kitokius "naminius" blogus :) Didžioji dalis jų visada matomi čia, kairiam šone, šiek tiek žemiau. Todėl savo penketuke pabandysiu įdėt ir šiek tiek įvairesnės tematikos blogų :)

  1. Gyvasis klasikas Juozas Erlickas - dažnai, trumpai ir tiesiai į akį :)
  2. 52 skanios savaitės - puikus projektas tiek norintiems pasireikšti, tiek susirasti kokį receptuką. Ir dar - čia rasite kokius 99% lietuviškų kulinarinių blogų.
  3. Kepėjai be stabdžių - dar vienas projektas virtuvės maniakams - kepėjai, priimkite iššūkį! Aš sudalyvauti dar nedrįsau... Laukiu ko nors atitinkančio mano darkymo sugebėjimus :)
  4. Bibliotekininkės blogas - linksmas, kasdieniškas bet vis nustebinantis.
  5. Spintos Guru - jauna įžvalgi mergina, apšviečianti mane mados klausimais.
Perėmiau teisėtai pagaliau iš Antonio
Toliau bėga Justas

9 po to ėmė ir dar prikomentavo:

Rimutis said...

Gal Dabar? www.blogspot.com

Rimutis said...

WWW.buubejimai.blogspot.com

Rimutis said...

www.buubejimai.blogspot.com Tikiuosi dabar bus gerai :)

Namų Darkytoja said...

Buu, tave jau užskaitė perėmus iš Fosron.lt. Po to bartaz.lt, po to Antionio, tada aš :) Taigi perima sekantis :)

Mindaugas said...

buu, tavo blogas jau dalyvauja bėgime ;]

Kas pratęs estafetę nuo čia?

Justas said...

Tai kas kraštinis?!:) Norim bėgti laukais palaidais plaukais :D

Namų Darkytoja said...

Justai, tu :) Bėk, bėk, bėk, ir kad matyčiau tuos plaukus iš toli :D

Justas said...

ok perimu is namu darkytojos:
www.jaskonis.lt

aetern said...

http://zdk.lt/blog/read/ne-i-tema/blogatonas.html aš noriu pratęst

Post a Comment

Rėžk drąsiai!

Blog Widget by LinkWithin
Search Engine Submission - AddMe