Mano nesėkmė virtuvėje: rezultatai ir prizai

Žinau, kad laukiat ;) Gal paguos jus tai, kad ne iš piktos valios savaitę kankinau, o tik dėl tų pačių darbų. Ech, labai jau neoriginalus pasiteisinimas mano...

Žodžiu, balsavimas vistiek įvyko kaip ir buvo planuota, kadangi buvau nustatčiusi kad vėliau 14 dienos balsai būtų nepriiimami - ir šįkart automatika nepavedė ;) Ir jau nekankinsiu daugiau, jūsų dėmesiui - rezultatai (spauskite ant paveiksliuko didesniam vaizdui):


Viso sulaukėm 47 balsų, ir daugiau nei pusę jų "nusinešė" Silvija su savo namine bomba :) Antroje vietoje neabejotinai yra Rasa ir jos keksiukai, o trečiają per plauką, bet žinoma, kad pelnytai, iškovojo Žalia Varna. Sveikinu šio mažo konkurso nugalėtojas! Silvijai iškeliaus virtuvės komplektėlis - kad saugiau ir švariau dirbtųsi, na o Rasą ir Žalią Varną pasieks "virtuviniai" suvenyrai ;)

Labai dėkoju visiems už dalyvavimą - be jūsų šiuo man itin darbingu metu blogas būtų buvęs visai tuščias. O ir istorijos be abejo įdomios, vertingos ir naudingos tiek virtuvės pradinukams, tiek profesionalams ;)

Prizų nuotraukas įdėsiu, kai tik grįšiu namo ir paruošiu siuntimui, o nugalėtojas prašau brūkštelti savo kontaktus man į el. paštą, kad siuntinukai jus pasiektų dar šventiniu laikotarpiu ;)

8 po to ėmė ir dar prikomentavo:

Silvija said...

Uhuuu !!!! Ačiū už įvertinimą, už konkursą !!! Svarbiausia, kad visi pasimokytų iš mano virtuvinės nesekmės. Gerų švenčių !!!

WhateverHappens said...

Sveikinu laimėjusius. :D

Žalia Varna said...

Ačiū, nesitikėjau laimėti, bet kaip smagu dabar :))
Silvija, nuoširdžiai sveikinu su pirmąja vieta, tikrai nusipelnei ;)

Silvija said...

Namų Darkytoja, ar gavote mano mailą?

Silvija said...

Darkytoja, ar Jūsų adresas yra namu.darkytoja@gmail.com ??? Neįsivaizduoju, kaip su Jumis susisiekti???

Silvija said...

ei, ar yra čia gyvų??? Vis dar naiviai tikiuosi gauti užsitarnautą prizą...

ežiukai said...

aš irgi negavau...

shiny said...

gerb namu darkytoja, noreciau atkreipti demesi kad labai jau apleidote ir pamirsote savo kibernetini kampeli (: o gaila. kas nutiko? viskas ok?

Post a Comment

Rėžk drąsiai!

Blog Widget by LinkWithin
Search Engine Submission - AddMe